گیم پلی بازی اکشن جدید EA شما را شگفت زده خواهد کرد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
18:31
چهار شنبه 24 آبان 1396

 بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز، اخیرا اطلاعاتی را از بازی اکشن جهان باز در حال توسعه توسط استودیو تازه تاسیس موتیو (Motive) منتشر کرده است.

 

در سال ۲۰۱۵ بود که کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی اکشن جهان باز مشابه با سری فوق العاده محبوب و پرافتخار Grand Theft Auto را دارد. در همین خصوص نیز استودیو تازه تاسیس موتیو (Motive) تحت نظارت جید ریموند (کارگردان بازی اساسین کرید) وظیف ساخت یک پروژه کاملا جدید مطابق با هدف الکترونیک آرتز که در بالا ذکر شد را بر عهده گرفت. تاکنون ما اطلاعات چندانی در خصوص این بازی جدید نداشتیم تا این که بالاخره بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز، صحبت‌های کوچکی را در خصوص آن انجام داده است.

 

یورگنسن در طی مراسمی پیرامون بازی مذکور گفته است: «به نظرم این اثر دارای نکات و ویژگی‌های جدید و جذابی در گیم‌پلی است که تاکنون در هیچ بازی‌ای مشاهده نکرده‌ایم!»

 

او همچنین در خصوص دلیل ورود الکترونیک آرتز به این حوزه و ساخت بازی‌هایی همچون Anthem گفته است: «مطمئنا ما در بخش بازی‌های اکشن جهان باز به شدت دست خالی هستیم و حرف چندانی برای گفتن در این زمینه نداریم همین موضوع نیز دلیل ساخت بازی‌هایی همچون Anthem و اثر جدید جید ریموند و تیمش در استودیو موتیو بوده است. ساخته‌هایی که در سبک مذکور دسته بندی می‌شوند بسیار محبوب هستند و گیمران فراوانی دست به خرید آن‌ها می‌زنند. تمام تمرکز الکترونیک آرتز تاکنون معطوف ساخت بازی‌هایی در سبک‌های ورزشی و شوتر اول شخص بوده است و حال ما می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای نیز به آثار اکشن جهان باز داشته باشیم زیرا از دید ما پتانسیل‌های فراوان و نهفته‌ای در این بخش برای ما وجود دارد.»

 

یورگنسن در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرده که از دید او پروژه جدید استودیو موتیو پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد زیرا به لطف خلاقیت یک تیم بزرگ که تعداد آن‌ها از ۱۰۰ نفر نیز بیشتر است ما شاهد ایده‌هایی جدیدی در ابن بازی هستیم که پیش از این در هیچ اثری مشاهده نکرده‌ایم! شاید این صحبت‌ها جذاب باشد ولی به هر حال باید صبر کرده تا نتیجه نهایی را در عمل مشاهده کنیم مخصوصا با توجه به کارنامه درخشان الکترونیک آرتز در زمینه کنسل کردن پروژه‌های بازی سازان بزرگ که در حال همکاری با این کمپانی بوده‌اند.

 

در انتها نیز یورگنسن اشاره‌ای به Anthem داشته و گفته است که رئیس کمپانی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، اخیرا به تجربه آن پرداخته و بازی را بسیار جذاب خطاب کرده است. این اثر در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 43
بازدید : 43

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود